Kaikki tärkeät toimitustiedot yhdellä silmäyksellä:
Pyrimme lähettämään tuotteesi 1-2 työpäivän kuluessa!
- Käsittely- ja tuotantoaika lähetykseen: Odota 2-7 työpäivää tilauksesi käsittelyyn ja tuotantoon lähetykseen asti.
- Seurantanumero: Saat seurantanumeron heti käsittelyn ja tuotannon päätyttyä. Seurantanumeron näkyminen seurantasivulla kestää noin 1-3 päivää.
- Toimitusaika: Kaikki tuotteet lähetetään 6-12 työpäivän kuluessa lähettämisestä. lisätietoja toimituksista COVID-19-pandemian aikana.
Meillä on onneksi vankka kumppanuus kiinalaisten kumppaniemme kanssa, mikä on auttanut meitä merkittävästi optimoimaan toimintamme COVID-19-pandemian (koronavirus) aikana. Helmikuusta 2020 lähtien olemme tehneet väsymättömästi töitä seurataksemme muuttuvaa tilannetta toimituksissa ympäri maailmaa ja tehdessämme muutoksia kaikin käytettävissä olevin resurssein varmistaaksemme, että tilaukset toimitetaan mahdollisimman nopeasti.
Valitettavasti parhaista ponnisteluistamme huolimatta pandemiasta voi aiheutua satunnaisia viivästyksiä, joihin emme valitettavasti voi vaikuttaa:
1. ennen tavaroiden lähettämistä
- Joillakin alueilla voi olla tilapäisiä lukituksia tai sulkemisia (myös meillä täällä Kiinassa), joten paketteja voi joutua odottamaan lähetysmaan asianomaisen kuljetusyhtiön luona jonkin aikaa (pahimmassa tapauksessa 2-5 työpäivää lisää normaaliin käsittelyaikaan).
- Pidätykset voivat tarkoittaa, että tuotteidemme tuotantokriittisten materiaalien toimitus keskeytyy joksikin aikaa (pahimmassa tapauksessa 2-5 työpäivää normaalia käsittelyaikaa pidemmäksi ajaksi).
- Kiinassa voi myös olla uusia liiketoimintarajoituksia, jotka johtuvat lukituksista, henkilöstön vähentämisestä tai väliaikaisista täydellisistä sulkemisista (tarkkaa ennustetta ei voida tehdä).
2. sen jälkeen, kun tavarat on lähetetty
- Koska eri alueilla voi olla tilapäisiä sulkemisia tai sulkuja, jo lähetetyt paketit voivat olla jonkin aikaa asianomaisen jakeluyhtiön luona (pahimmassa tapauksessa 2-5 työpäivää normaalia toimitusaikaa pidempään).
- Verkkotilausten määrän voimakkaan kasvun ja vähentyneen henkilöstömäärän vuoksi myös tulli- ja tuontitoimistot, joille sinun on mahdollisesti maksettava tuontitulleja, ovat tavallista kiireisempiä, mikä tarkoittaa, että tuontitavaroiden käsittely voi kestää kauemmin (pahimmassa tapauksessa 2-5 työpäivää normaalin toimitusajan lisäksi).
- Lukitukset voivat tarkoittaa, että henkilökohtainen toimitus kotiovellesi ei ole enää mahdollista saastumisriskin vuoksi. Paketit jätetään tällöin yhä useammin paikalliseen pakettiasemaan ja jätetään sinne, kunnes voit noutaa ne tai kunnes jakelu on jälleen sallittua (tarkkaa ennustetta ei ole mahdollista tehdä).
- Rahtitilan ja lentoreittien saatavuus palaa vasta hitaasti pandemiaa edeltävälle tasolle (pahimmillaan 2-5 työpäivää normaalia toimitusaikaa pidempään).
Päivitämme tälle sivulle jatkossakin viimeisimmät tiedot kuljetuskumppaneiltamme viivästyksistä ja alueista, joilla jotkin käyttämämme palvelut eivät voi vastaanottaa toimituksia.
Maksaminen
Maksut voidaan suorittaa verkkosivuston ostoskorin kautta. Täällä voit käyttää eri maksutapoja. Kaikki maksutavat on lueteltu täällä.
Osoitetietojen oikeellisuus
Asiakkaan vastuulla on syöttää toimitusosoite oikein. Vaikka tilaus laadittaisiinkin manuaalisesti, asiakkaan on tarkistettava näiden tietojen oikeellisuus. Jos osoite osoittautuu virheelliseksi, se on asiakkaan vastuulla. Mahdolliset ylimääräiset lähetyskulut paketin palauttamisesta tai katoamisesta veloitetaan asiakkaalta. Vaikka maksutiedot laadittaisiinkin asiakkaan puolesta, on asiakkaan vastuulla tarkistaa nämä tiedot huolellisesti.
Tavaroiden vastaanottaminen
Emme ole vastuussa tavaroiden vastaanottamisesta. Sinun vastuullasi on olla läsnä toimitushetkellä tai varmistaa läsnäolosi. Jos toimitusyritys on epäonnistunut useita kertoja ja paketti viedään palvelupisteeseen, sinun vastuullasi on noutaa paketti hyvissä ajoin tai antaa valtuutetun henkilön noutaa se puolestasi. Sinun vastuullasi on tarkistaa Track&Trace-koodi säännöllisesti, jos paketti on jäänyt sinulta saamatta. Jos pakettia ei noudeta ajoissa, se palautetaan meille. Paketti on tietenkin mahdollista lähettää uudelleen, mutta lähetyskulut jäävät ostajan maksettavaksi.
Kiitämme kärsivällisyydestäsi ja ymmärryksestäsi. Kaikkea hyvää sinulle!
**Emme takaa toimitusaikoja, ne ovat arvioituja.